Direktlänk till inlägg 18 oktober 2014

Att inte känna att man inte duger...

Av Marie Eriksson - 18 oktober 2014 16:17

....det måste vara en av de värsta känslor man kan ha.

När jag känner att nu har jag gjort något bra...så får jag höra att Neeej det där va inte bra. Där måste du tänka om, det där är INTE bra!

Att En männsika kan få mej att må så dåligt!??

Trots att jag fått bra kred av andra..så kommer denna människa o öppnar sin mun o så  känner jag mej nertryckt i skona!

Jag är på mitt sätt, precis som alla andra är på sitt sätt! Jag gör inga underverk, men det är inte många andra som gör det heller.

Men när jag verkligen känner att jag har lyckats...så kommer detta.....och det värsta är att ingen annan försvarar mej! Det mesas med...det blir tyst!


Att göra saker som är bra för andra, trodde jag va rätt! 

Nä då blir det fel oxå!

Om vi vänt på det hela och denna person hade gjort vad jag har gjort..ja dåååå...ja dåååå hade det varit så bra!

Visst är det märkligt?

Nu täker du nog att jag inbillar mej, eller överdriver, men nej det gör jag inte!


Jag känner mej inte delaktig! Jag är inte en bit i tårtan så att säga. Det känns jobbigt.


Jaha nu har jag skrivit av mej lite igen....det får räcka så!!

Tack o adjö!!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Eriksson - 25 november 2014 02:03


Vad är ångest för DEJ? Ångest inför ett tandläkarebesök? Ångest inför att räkningarna ska betalas? Ångest på söndagen innan jobbveckan börjar?   Ja visst är det ångest. Det är jättejobbigt, jag vet! Men sen finns det en annan otrevlig ång...

Av Marie Eriksson - 30 juni 2014 02:35

Vad är det som gör människor så elaka? Hur kan några människor förvandlas så till den milda grad, så man inte känner igen personerna i fråga? Hur kan man som människa bli så hatisk på närstående personer så att man gör vad som helst för att såra?...

Av Marie Eriksson - 10 juni 2014 02:21


Jag kan förstå att de inte hinner med alla som kommer in på akuten en natt som denna! Jag tycker synd om personalen på sjukhusen! Jag tycker synd om alla patienter som sitter i väntrummen på akuten o väntar på sin tur..det kan bli många timmars v...

Av Marie Eriksson - 11 maj 2014 23:31


Jobbhelg men det blev bara en dag denna helg som jag var på jobbet. Så skönt! Det blev en semetserdag oxå! För i går så var vi o grattade lilla sonhustrun som fyllde 30 år! Så mysigt, god mat och gott dricka o massa härliga männniskor! Åh j...

Av Marie Eriksson - 4 maj 2014 23:40


Att vara sjuk är ok... Såg på Berg o Meltzer ikväll, där berättade Christine Meltzer att hon gråter så lätt nu efter sin cancersjukdom. Mycket beror på att hon inte orkar lika mycket som förr, men oxå så säger  hon har ju blivit annorlunda s...

Presentation


Farmormormors tankar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards